Te rugam sa citesti cu atentie conditiile noastre comerciale inainte de a face o comanda. Folosirea website-ului www.zenda.ro si plasarea unei comenzi on-line reprezinta acceptul tau privind conditiile mai jos prezentate. De asemenea, lansarea unei comenzi pe www.zenda.ro inseamna semnarea unui contract la distanta intre consumator si zenda.ro. Va puteti retrage din acest contract in 14 zile calendaristice, iar detaliile acestei retrageri sunt prezente in pagina de returnare si garantie.
www.zenda.ro este reprezentata pe teritoriul Romaniei de firma ZELIS SRL, cu sediul in Bucuresti, Nr. inregistrare la Reg. Comertului J40/22315/2023 , CUI: 49171755
Inainte de a comanda, daca ai orice nelamurire te rugam sa ne contactezi telefonic la 0771693687 sau prin email la [email protected].
Modalitatile de plata a contravalorii articolelor achizitionate pe www.zenda.ro sunt prezente in pagina de "cos de cumparaturi", accesata in urma accesarii cosului de cumparaturi din partea dreapta-sus a ecranului. Acestea sunt: Plata la ramburs (se va achita curierului contravaloarea articolelor si eventualului cost al transportului), Transfer Bancar (se va face plata printr-un transfer bancar in unul din conturile zenda.ro - de notat ca la aceste transferuri, banca prin care faceti transferul va percepe un comision aferent unei tranzactii), Card Credit/ Debit (veti face plata in urma completarii datelor cardului dumneavoastra intr-o platforma securizata - de notat ca prin alegerea acestei metode se va percepe unui comision aferent contului dumneavoastra)
Echipa noastra face toate eforturile in a-ti prezenta cat mai fidel culorile produselor prezentate pe site-ul nostru. Totusi nuanta culorii produsului pe care il vizionezi are mare legatura cu specificatiile tehnice ale monitorului pe care este afisat. De aceea, nuanta produsului poate sa difere in limite minime de nuanta afisata pe site, inconvenient care nu poate fi imputat firmei noastre.
Firma noastra isi rezerva dreptul de a refuza orice comanda care contine date eronate de identificare a cumparatorului sau de livrare (codul localitatii de destinatie).
Odata plasata o comanda pe www.zenda.ro, aceasta poate fi anulata doar contactandu-ne prin email sau la unul din numerele de telefon afisate pe site. Clientul nu poate anula comanda din contul sau.
In momentul schimbarii statusului unei comenzi din Confirmata in Expediata, aceasta nu mai poate fi oprita din livrare. Singura modalitate de a va retrage din contractul de vanzare-cumparare este sa urmati instructiunile paginii de retur si garantie.
De asemenea, in cazul comenzilor platite online, exista posibilitatea returnarii banilor atunci cand clientul nu isi mai doreste livrarea produselor comandate, dar si returnarea partiala a sumei platite, atunci cand clientul doreste sa renunte la unul sau mai multe dintre produsele comandate sau cand, din anumite motive, articolele comandate prezinta defecte.
Valoarea maxima a obligatiilor firmei noastre fata de orice client in cazul nelivrarii sau livrarii necorespunzatoare este valoarea sumelor incasate de la clientul respectiv.
In momentul in care consumatorul primeste articolele comandate pe zenda.ro prin intermediul firmei de curierat sau prin posta, responsabilitatea deteriorarii sau pierderii articolelor este de partea consumatorului. Astfel, in cazul in care se va face orice reclamatie legata de pierderea sau deteriorarea articolelor primite, se va face de fata cu reprezentantul firmei de curierat.